Evil Friends

Potřebujete pohnout s firemním online marketingem a máte z toho hrůzu, protože nevíte, jak na to? Pak je na čase obrátit se na ty, co se s  tímhle v byznyse  nutným” zlem” kamarádí – na Evil Friends!

Představujeme corporate a brand identity pro mladé šikovné profíky v oblasti online marketingu, sociálních sítí a webu. Ti, kteří se přátelí se „zlem těch druhých“, řeší za druhé „špatné věci“, rozhánějí jejich strachy a obavy.

Your Evil is Our Friend.

Základním prvkem evil corporate identity je stylizovaný symbol ďáblíka, který vznikl zrcadlovým sestavením iniciál EF v „gothic fontu“. Vznikl tak kompaktní tvar erbu „s démonickou tváří“. Symbol  je samozřejmě spojen s logotypem, tj. názvem společnosti, který jsme v rámci „evil“ filozofie obrátili  vzhůru nohama, protože náš rarach, potažmo Evil Friends porušují strnulá pravidla, dělají překvapivé a nečekané věci, tak trochu se vysmívají svázanému světu okolo, prostě si dělají věci po svém, baví se.

Primární barvou loga je černá, v širším pojetí se ale nabízí (až vyžaduje) využití v podstatě jakýchkoli výrazných barev. Zde jsme se inspirovali Muertou, jejími barvami a symbolikou, kterou jsme však v dílčích prvcích adaptovali na obor působení EF, tj. zejména na stylizované a dekorované ikony sociálních sítí doplněné květy a ornamentální grafikou.  Doplňkovým prvkem CI je pak v kontrastu k „ostrému“ symbolu odlehčený, handwritem psaný text/claim Viva La Social Network, který prezentuje obsahovou specializaci společnosti.