ADAM ONDRA

S ikonou současného českého resp. světového lezení -  Adamem Ondrou -  jsme měli  “u  nás v kuchyni” zajímavý rozhovor o tom, co má rád a co ho baví ( kromě lezení:). Tento civilní kontakt a uvolněná debata nám posléze pomohly v tvorbě  osobní Adamovy značky nesoucí celé jeho jméno, které jsme však spojili do jednoho slova. Vznikl tak logotyp “štíhlý a skromný”, jako je sám Adam, kompaktní a dobře čitelný. Na první pohled velmi jednoduchý a čistý, při druhém už si všimnete drobné typografické hříčky -  vzhůru nohama otočeného posledního A. K tomu nás inspirovaly pro Adama typické pohyby při lezení, konkrétně lezení vzůru nohama (známé především z projektu Silence).  K základnímu logotypu patří i zkratka – jakýsi monogram AOA se stejně otočeným A. S Adamovou pomocí vznikla také specifická kombinace barev vycházející z jeho nejbližšího a nejoblíbějšího prostředí – skály a denní obloha.