ACYLPYRIN

Obal prodává a je první, s čím se zákazník setká, když si jde vybrat produkt. Design obalu odráží kvality spojené se značkou, odlišuje produkt  od konkurence a zařazuje ho do určité kategorie či cenového pásma. Dobrý obal, který utkví v paměti potencionálního zákazníka, může ovlivnit rozhodování při koupi výrobku i o několik měsíců později.

Při tvorbě nového obalového designu řady Acylpyrin od Herbacos Recordati jsme se snažili zachovat dílční prvky stávajícího vizuálu s ohledem a úctou k historii produtku a kvůli co nejplynulejšímu a vstřícnému pochopení a přijetí nové tváře léčiva zákazníky/konzumenty. Výchozími premisami tak byl vedle samotného názvu zejména barevnost a kruhový motiv.

Základem redesignu je čistý, odlehčený koncept s ohledem na jednoznačnou rozpoznatelnost a seriozní působení produktu. Prvním stavebním kamenem k tomu je název přes celou plochu obalu v moderním, pocitově příjemném a dobře čitelném fontu. Druhým nosným prvkem je barevnost a její tvarové použití. Vytvořili jsme spektrum tří barev, jež korespondují se stávající barevností, která působí harmonickým, klidným a pozitivním dojmem – na rozdíl od jiných produktů, které se často soustředí na výstražné barvy symbolizující ohniska bolesti, my symbolizujeme působení léčiva, tj. zklidnění obtíží, ztišení bolesti.